Mijn omgeving
Via Mijn omgeving krijgt u een overzicht van uw bestelling(en) en kunt u uw ticket(s) en eventuele persoonlijk tegoed inzien.
Tickets boeken via Mijn omgeving met een persoonlijk tegoed
- Rechtsboven, naast HOME, staat het icoon voor Mijn omgeving. Klik op dit icoon en login op Mijn omgeving.
- Ga naar registeren indien u nog niet eerder bent ingelogd in Mijn omgeving, en registreert u zich met het e-mail adres waarmee u tickets heeft geboekt.
- Het openstaande bedrag staat onder ‘persoonlijk tegoed’.
- Om tickets voor een nieuwe datum te bestellen gaat u naar ‘bestel tickets’ en kiest u een nieuwe datum.
- Bij de stap ‘kies betaling en levering’ klikt u op de blauwe tekst ‘verzilver hier uw voucher, tegoedbon of cadeaubon’.
- Vul de code in om de tegoedbon te verzilveren. Bij meerdere tegoedbonnen herhaalt u dit. De code kunt u vinden op uw tegoedbon onder ‘persoonlijk tegoed’ in Mijn omgeving.
- Een eventueel openstaand bedrag kunt u afrekenen via de overige betaalmethoden.
- Een restbedrag kunt u ook gebruiken voor extra’s (alleen online) of merchandise via een mail naar [email protected]. Uw restbedrag omzetten in een cadeaubon kan ook! Reken de cadeaubon af met de code op uw tegoedbon via deze link.
Tickets en eventuele extra’s inzien (of bijboeken) via Mijn omgeving
- Rechtsboven, naast HOME, staat het icoon voor Mijn omgeving. Klik op dit icoon en login op Mijn omgeving.
- Ga naar registeren indien u nog niet eerder bent ingelogd in Mijn omgeving, en registreert u zich met het e-mail adres waarmee u tickets heeft geboekt.
- In Mijn tickets staat een overzicht van de bestellingen. Klik op de knop Tickets om uw tickets in te zien.
- Om uw bezoek compleet te maken, klikt u op Extra’s bestellen. U wordt dan direct geleid naar de webshop waarin de extra’s waaronder een parkeerkaart, aanbetalingsvoucher voor lunch of diner, pauze-arrangement, programma kan worden besteld.
Heeft u vragen dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected]