Menu
Home Tickets

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoord op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar service@soldaatvanoranje.nl.

Kaarten

Hoe koop ik kaarten?

Op de pagina Tickets vindt u alle informatie over het online of telefonisch boeken van kaarten mét en zonder arrangement.

Hoe koop ik kaarten voor een grote groep (10+ personen)?

Kaarten voor méér dan 10 personen kunt u boeken op de pagina Groepen 10+.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?

Op deze pagina vindt u de betreffende informatie.

Ik ben slecht ter been, waar kan ik het beste plaatsen reserveren?

Klik hier voor de betreffende informatie.

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?

U neemt telefonisch of per email contact op met Eventim voor kaarten voor voorstellingen t/m juni. Klantenservice Eventim: via 0900-5001353 of via contact@eventim.nl. Alle reserveringen via Eventim gaan via bovengenoemde contactgegevens.

Voor reserveringen met kaarten voor voorstellingen vanaf juli neemt u telefonisch of per email contact op via 0900 4000 300 of via service@soldaatvanoranje.nl.

Is het nodig om mijn kaarten te printen?

Mocht u de kaarten op uw mobiele telefoon hebben en de barcode is goed leesbaar, dan kunnen we de barcode scannen vanaf uw mobiele telefoon. Anders is het noodzakelijk om de kaarten te printen en deze bij de kaartcontrole te tonen.

Betaal ik service en/of transactiekosten?

De prijzen zijn incl. btw en servicekosten per kaart en excl. verzendkosten per bestelling: maximaal € 1,55 voor e-tickets of € 2,50 voor verzending per post binnen Nederland.

Zijn er cadeaubonnen beschikbaar?

Ja, de Soldaat van Oranje – De Musical Podiumcadeaukaart. Op de pagina Cadeau vindt u de betreffende informatie.

Kan ik mijn kaarten betalen met een cadeaubon of cadeaukaart?

Ja, met een podium cadeaukaart. Voor reserveringen voor voorstellingen t/m juni kunt u via de Eventim webshop ook betalen met een nationale entertainment kaart of een CTS Eventim Cadeaubon. In het bestelproces komt u aan het eind van het boekingsproces de verschillende betaalmogelijkheden tegen.

Ontvang ik met mijn CJP kaart korting?

Ja, de CJP kaart is geldig, deze informatie vindt u op de pagina Ticketprijzen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelde kaarten?

De kaarten of e-tickets ontvangt u direct in uw mailbox na de bevestiging van de boeking of enkele werkdagen later per post als dat u dat heeft aangegeven.

Kan ik mijn reservering nog annuleren of ruilen?

Kaarten kunnen niet geruild of geannuleerd worden. Wel kunt u een annuleringsverzekering afsluiten tijdens het boekingsproces van uw kaarten.

De voorstelling is uitverkocht, is er een wachtlijst?

Er is geen wachtlijst bij een uitverkochte voorstelling.

Hoe kan ik telefonisch reserveren vanuit het buitenland?

Reserveren vanuit het buitenland: +31 (0)88 123 24 24

Waar vind ik de informatie over tickets inclusief busreizen?

De informatie over busreizen vindt u op deze pagina. Heeft u zelf een busmaatschappij en wilt u busreizen naar de voorstelling aanbieden met of zonder arrangement? Neem dan contact op via bus@soldaatvanoranje.nl.

Voorstelling

Mag er tijdens de voorstelling gefotografeerd worden, opnames gemaakt worden?

Het is niet toegestaan tijdens de voorstelling in de zaal foto-, film- en geluidsopnames te maken.

Moet mijn telefoon helemaal uit tijdens de voorstelling?

Het is niet toegestaan om tijdens de voorstelling uw telefoon aan te laten staan, ook trilstand kan storing veroorzaken bij de apparatuur van het theater.

Wat is de adviesleeftijd voor kinderen?

De adviesleeftijd voor Soldaat van Oranje – De Musical is 12 jaar. Het is helaas niet toegestaan baby’s en peuters tot 4 jaar bij de voorstelling aanwezig te laten zijn.

Wordt er rook/damp gebruikt in de voorstelling?

Tijdens verschillende scènes in Soldaat van Oranje – De Musical komt rook en damp vrij. Als u last heeft van COPD/astma dient u hier rekening mee te houden.

Wat zijn de begin- en eindtijden van de voorstelling?

De avondvoorstelling begint om 20:00 uur en is omstreeks 23:25 uur afgelopen.
De matineevoorstelling begint om 14:00 uur en is omstreeks 17:25 uur afgelopen.

Hoe lang duurt de pauze?

Halverwege de voorstelling is er een pauze van 25 minuten.

Is het mogelijk naar het toilet te gaan tijdens de voorstelling?

Tijdens de voorstelling is het niet mogelijk de theaterzaal te betreden. Dit houdt in dat u de zaal kunt verlaten voor een toiletbezoek, maar hierna niet meer terug de zaal in kunt gaan. Dit kan pas weer na de pauze.

Ik ben te laat, wat moet ik doen?

I.v.m. de draaiende theaterzaal kunnen bezoekers die na aanvang van de voorstelling arriveren pas in de pauze plaatsnemen. U kunt via een beeldscherm in de foyer van de TheaterHangaar de voorstelling volgen.

De TheaterHangaar

Hoe kan ik met het theater contact opnemen?

Contactgegevens staan vermeld op de pagina Contact.

Wat is de routebeschrijving naar De TheaterHangaar?

Adres en routebeschrijving vindt u op de pagina Bereikbaarheid.

Wat zijn de algemene bezoekersvoorwaarden?

Hier kunt u onze algemene bezoekersvoorwaarden inzien.

Wat zijn de openingstijden van het parkeerterrein, de TheaterHangaar, de theaterkassa en het restaurant?

De openingstijden staan vermeld op de pagina van de TheaterHangaar.

Met wie kan ik contact opnemen wanneer ik iets ben verloren?

Gevonden voorwerpen bij TheaterHangaar op iLost

Wat zijn de parkeermogelijkheden? Hoe koop ik een parkeerkaart?

U kunt voor de deur parkeren. Informatie over parkeerkaarten vindt u op de pagina Bereikbaarheid en Mindervaliden.

Wat zijn de mogelijkheden betreffende afzetten voor de deur?

Het is mogelijk om bezoekers voor de ingang van de TheaterHangaar af te zetten en hier ook weer op te halen. Als u dit aangeeft bij de parkeerwachters zullen zij u de juiste weg wijzen. U hoeft dan geen parkeerkaart aan te schaffen.

Is er een garderobe aanwezig?

U kunt gebruik maken van de garderobe in de TheaterHangaar, hier zijn geen kosten aan verbonden.

Mag ik roken in het theater?

De TheaterHangaar is een rookvrij theater. Dit geldt ook voor elektronisch roken. U kunt buiten voor de ingang of boven op het panoramaterras roken.

Wat zijn de rolstoelfaciliteiten?

Informatie over de rolstoelfaciliteiten vindt u hier.

Wat zijn de faciliteiten voor slechthorenden?

U vindt op deze pagina de desbetreffende informatie.

Hoe is de toegankelijkheid theaterzaal?

U vindt hier de desbetreffende informatie.

Zijn er hulphonden toegestaan in het theater, de voorstelling?

In de TheaterHangaar worden blindengeleide- en hulphonden toegelaten. Er moet wel rekening worden gehouden met onder andere luide knallen en de draaiende theaterzaal.

Is er verwarming / airco in de TheaterHangaar?

Zowel de theaterfoyer als theaterzaal zijn volledig verwarmd. Aan het einde van de voorstelling kan het een paar minuten plotseling afkoelen vanwege buitenlucht in de theaterzaal. In de TheaterHangaar is airco aanwezig zodat ook in de zomer de temperatuur aangenaam is.

Eten en Drinken

Kan ik voor of na de voorstelling eten en/of drinken in het theater?

De TheaterHangaar heeft diverse bars in de foyer en een eigen restaurant, Restaurant Noordeinde, waar u gebruik kunt maken van een lunch of diner. Op de pagina Restaurant vindt u alle informatie.

Wat zijn de openingstijden restaurant Noordeinde?

Dit staat vermeld onderaan op de pagina Restaurant.

Wat zijn de mogelijkheden voor (groeps)arrangementen?

Alle informatie over pauze- lunch- of dinerarrangementen vindt u op de pagina Restaurant. Hotelarrangementen op deze pagina en busreizen vindt u hier. Bent u met 10 of meer personen, bezoek dan de pagina Groepen 10+.

Kan er met mijn allergie of met mijn dieetwensen rekening worden gehouden?

Graag horen we voorafgaand aan uw bezoek aan Restaurant Noordeinde of u een bepaalde allergie of dieet heeft, zodat we hier tijdig rekening mee kunnen houden. U kunt dit kenbaar maken door een mail te sturen aan info@theaterhangaar.nl.

Tot hoe laat kan ik uiterlijk aan tafel?

U kunt uiterlijk om 19:00 uur aan tafel, aangezien u vanaf 19:45 uur verzocht wordt de zaal in te gaan. U kunt dan alleen een hoofdgerecht nuttigen. Mocht u ook een voorgerecht wensen, dan kunt u uiterlijk om 18:30 uur aan tafel gaan.

Kan ik eten of drinken meenemen in de zaal?

Het is niet toegestaan om eten en/of drinken mee te nemen naar de theaterzaal. Daarom kunt u 5 minuten voor aanvang van de voorstelling niet meer bestellen.

Merchandise

Waar kan ik programmaboekjes of andere merchandise kopen?

Merchandise is verkrijgbaar bij de merchandisebalie in de entreehal van de TheaterHangaar of via de pagina Merchandise op deze website.

Nieuwsbrief / Vriendenprogramma

Waar kan ik me aan- of afmelden?

U kunt zich middels onderstaande button aanmelden. Afmelden kunt u middels de afmeldmogelijkheid onderaan in de nieuwsbrieven.